کاشت هزارو ۷۶۰ اصله درختچه در منطقه یک
مدیریت شهری منطقه یک تهران ،با کاشت هزار و۷۶۰ درختچه در منطقه ، ضمن تجدید بیعت با «رهبر شهید»، بر استواری و تداوم مسیر خدمت صادقانه به ملت ایران تأکید کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک ، از اجرای عملیات گسترده کاشت درختچه در معابر و فضاهای سبز شمال تهران خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه فضای سبز شهری و افزایش طراوت محیطی در آستانه سال نو، پیامی روشن از پویایی و ایستادگی میهن در برابر هرگونه تجاوز است.
احسان خیراتیان با اشاره به اینکه این درختچهها در نقاطی از جمله لچکی کامرانیه، بوستان رادان، میدان تجریش و بلوار بدیعی کاشته شدهاند، افزود: فرزندان ملت در سنگر خدمت، با الهام از خون پاک شهدا، لحظهای از آبادانی ایران دست نخواهند کشید و این نهضت سبز تا پیروزی نهایی و اهتزاز پرچم افتخار بر قلههای سازندگی ادامه دارد.