پخش زنده
امروز: -
بیمارستان دوم و در حال ساخت مرودشت تا پایان امسال به بهره برداری میرسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری فارس گفت: بیمارستان دوم مرودشت با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصد قرار است تا پایان سال افتتاح شود.
پاپری زارعی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سرانه درمانی این شهرستان را تا حدود زیادی ارتقا میدهد افزود: تاکنون ۴۴۰ میلیارد تومان برای این واحد درمانی هزینه شده است.
شهرستان مرودشت با جمعیت حدود ۳۷۰ هزار نفر در شمال فارس و در فاصله ۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.