پخش زنده
امروز: -
معلم زیست شناسی در بهاباد با جمع آوری بیش از ۶ هزار گونه جانوری و گیاهی در موزه علوم طبیعی این شهرستان، یاددهی مبتنی بر مشاهده را دنبال میکند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، موزه علوم طبیعی شهرستان بهاباد یکی از مهمترین موزههای طبیعی در کشور به شمار میآید که بیش از ۶ هزار گونه جانوری، گیاهی و سنگ و فسیل در آن نگهداری میشود و همواره میزبان علاقهمندان، دانش آموزان و دانشجویانی از سراسر کشور است.
این موزه یک مکان ارزشمند برای تحقیق و پژوهش و رشد علم و دانش است و دانش آموزان آنچه در کتاب میخوانند را در این موزه تماشا میکنند.
آقای زینعلی که معلم زیست شناسی است، این موجودات ارزشمند را طی ۲۶ سال با سختی جمع آوری کرده و از آنها نگهداری میکند.
در این موزه گونههای مختلف و در حال انقراض جانوری و گیاهی نگهداری میشود و بهترین فرصت علمی و تحقیقاتی برای هر جوینده علم و دانش است.
تیموری فرماندار بهاباد در این باره میگوید: برای ساماندهی و نگهداری بهتر موجودات این موزه و معرفی بهتر به دانش آموزان و دانشجویان، طرح احداث موزه آفرینش از سال ۱۳۹۱ در این شهرستان آغاز شده و تا چند ماه آینده به بهره برداری میرسد.