پخش زنده
امروز: -
عملیات ساخت ایستگاه مخابراتی با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در روستای ماهورک شهرستان بویین میاندشت آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کرچمبوی بویین میاندشت گفت: به منظور پوشش مطلوب تلفن ورفع مشکل آنتن دهی روستای ماهورک ودره ساری، ساخت یک ایستگاه مخابراتی جدید در ماهورک آغازشد.
حسن بهارلو افزود: با راه اندازی ایستگاه جدید مشکل پوشش دهی تلفن در محور اصلی که مسیری پر رفت و آمد به شمار میرود نیز برطرف میشود.